KONTAKTY

Shop nářadí Ce
Kvapilova 602
33901 Klatovy
tel: +420 777249530
napište nám
IČO 43839053
DIČ CZ5701080561

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 3 990 Kč
skladem
naše cena 6 990 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu www.shopnaradice.cz se řídí platnou legislativou, dále se řídí níže uvedeným nákupním řádem a v neposlední řadě se řídí dobrými mravy. **

Ceny a zboží

Provozovatel internetového obchodu shopnaradice.cz(dále jen „provozovatel“) je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu shopnaradice.cz (dále jen „e-shop“) jsou uváděny bez DPH.

Objednání zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, zákazník má možnost vytisknout si objednávku.

Způsob platby

* Dobírka – platba při doručení zboží kurýrní službou na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.

Zpracování objednávky

V případě nejasností má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Dodání zboží

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou emailu.

Způsob doručení

Prostřednictvím kurýrní služby. V případě kurýrní služby bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce - PPL a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno). Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. U objednávek v souhrné výši nad 5 000,- Kč (vč. DPH) nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atp., doprava je tedy ZDARMA ! Toto se netýká hmotnosti vyšší, než 50 kg. Zde je účtováno přepravné ve výši 600 Kč po celé republice,pokud nebude zákazník navrhovat jiný způsob přepravy. U objednávek se souhrnou výši do 5 000,- Kč (vč. DPH) učtujeme poplatek za balné, poštovné a doběrečné v souhrnné výši 99 Kč s DPH.

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu shopnaradice.cz.

** Pokud máte v jakémkoli aspektu našeho provozního řádu nejasnosti, pochybnosti, či Vám některá jeho část nevyhovuje, kontaktujte nás, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc v zájmu jeho spokojenosti!

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě www.shopnaradice.cz, čehož důkazem je řádně vyplněný záruční list.

Uplatnění reklamace

Klient se při uplatňování záruky může s potřebnými dokumenty ( záruční list) obrátit přímo na servis dané značky, nebo zboží zaslat do servisu (viz servis) spolu s popisem závady, záručním listem a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace Vám bude zboží zasláno zpět.

Všeobecné obchodní podmínky jsou platné pro veškeré odběratele bez rozdílu.

YmIzZTZ