KONTAKTY

Shop nářadí Ce
Kvapilova 602
33901 Klatovy
tel: +420 777249530
napište nám
IČO 43839053
DIČ CZ5701080561

O nás
O nás

 

Vítejte na Shop nářadí CE

 

Vítáme Vás na nekvalitnějším a ve většině případů i nejlevnějším internetovém obchodě s nářadím na českém trhu, který nabízí svařovací stroje, vrtačky, brusky, pily, míchadla, nabíjecí techniku, sekačky, řezačky a spoustu dalšího nářadí a nástrojů na profesionální i kutilské úrovni. Naše mnoholeté zkušenosti s jednotlivými produkty Vám nabízí možnost získání podrobných informací o všem, co Vás bude ohledně nářadí zajímat. Náš internetový obchod Vám nabízí celou škálu strojů a nářadí, které potřebujete a nářadí, které se hodí...

 

Váš tým SHOP nářadí CE

Místa pro osobní odběr
Mládek stroje - nářadí Václava Talicha 956 370 05 České Budějovice Tel.: +420 777 249 530 nebo po domluvě: Jan Voráč Kvapilova 602 339 01 Klatovy 3 Tel.: +420 777 249 530

Přidáno: 09.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rozhodně to nebyl můj poslední nákup.Rozhodně DOPORUČUJI.

Pro:

Rychlost
Cena
Komunikace
Informovanost

 

Přidáno: 02.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Ze strany obchodu ochota a rychlá dodávka, ale utahovák se při prvním použití rozbil. Reklamace proběhla v pořádku tak snad už bude fungovat.

 

 

Přidáno: 29.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Dobrá cena, doprava zdarma

Proti:

Patrně nemá zboží skladem, ale u dodavatele, ale to je obvyklé, takže odeslání až za pár dní, oceňuji telefonickou omluvu.

 

Přidáno: 26.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Přehlednost nabídky, rychlost odeslání

 

Přidáno: 23.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zasílají použité zboží, když jim ho zašlete zpět, strhnou Vám ještě peníze.
Jako důvod uvedou, že tyto prostředky byly zapotřebí k uvedení zboží do původního stavu, protože jste zboží vybalil z krabice.
Naštěstí jsem si známek dřívějšího používání všimnul, hned jak mi zboží přišlo a vše jsem si zdokumentoval.
Dále budu řešit přes ČOI.

Nic zde nekupujte, obchod jednoznačně nedoporučuji.

Proti:

uvádějí zboží skladem a přitom ho nemají
zboží, které mi bylo doručeno po dlouhé době, bylo již očividně použité, na displeji nemělo ochrannou fólii, balení navíc neobsahovalo český návod

Vyjádření našeho obchodu

Zboží jsme přeposlali přímo od dovozce (Torria cars) v original balení. Že by chyběl návod, se nikdy nestalo.Pán si provedl diagnostiku auta a použité zboží poslal zpět, že mu nevyhovuje. Strhli jsme mu 150 Kč za použití výrobku, načež napsal tuto recenzi. Bohužel jsme mu nedovolili to, co je dnes běžné, tj. použít zboží a jelikož ho nebudu delší dobu používat, zašlu jej zpět, půjčovna zdarma. Případné vyjádření ČOI rád přiložím, bohužel si myslím, že žádné nebude, protože jde o jasný výmysl. Tolik naše vyjádření
 

Přidáno: 16.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Maximální spokojenost

 

 

Přidáno: 13.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Bleskurychlé dodání, doprava v ceně

 

Přidáno: 26.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Seženou i to, co na stránkách firmy nemají.
+1 ;)

Pro:

Naprosto luxusni komunikace!

Proti:

-

 

Přidáno: 12.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost

 

Přidáno: 05.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

super komunikace rychlost dodani

 
ZmJlNjEwYz